بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


فصل نقل و انتقالات،فصل آشنایی و جدایی هاست!

http://upload7.ir/imgs/2014-05/93681518119125982417.jpg

برای حنیف و بازیکنان دیگر استقلال آرزوی موفقیت می کنیم.
ظاهرا باید شایعه پیوستن حنیف عمران زاده به یک تیم قطری را جدی بگیریم و بچه غول استقلال را یکی از جدا شدگان استقلال بعد از لیگ سیزدهم بدانیم.
در هر صورت اگر حنیف عمران زاده به شایعات بجث پوستنش به تیم های عربی رسمیت ببخشد،مطمئنا هواداران تیم ممکن است بابت از دست دادن این بازیکن متعصب و کارآمد کمی ناراحت بشوند، اما قطعا از اینکه حنیف در فصل نقل و انتقالات و آنهم در زمان ابتدای آن تکلیف خودش،باشگاه و هواداران را روشن میکند، خیلی خوشحال هم میشوند و از اینکه عمران زاده برای پیشرفت فنی و یا بهبود وضعیت مالی خود تیم را ترک میکند برایش آرزوی موفقیت و همچنین بازگشت و بازی مجددا با پیراهن استقلال را نیز برای وی می کنند.
منظور ؛اینگونه جداشدن و نقل و انتقالات در فوتبال حرفه ای و آماتور دنیا یک امر عادی و طبیعیست و هر بازیکنی حق دارد تا بنا بر سلیقه و علاقه اش تیم جدیدش را انتخاب کند.
اما کاری چند بازیکن استقلال در فصل قبل کردند و اواسط فصل تیم را به بهانه های مختلف تنها گذاشتند و به تیم های دیگری پیوستند کاری نابخشودنی و غیر قابل هضم می باشد.
به هر حال اگر حنیف بنا بر هر دلیلی از استقلال جدا بشود،ما هم برحسب وظیفه به این بازیکن متعصب تیم محبوبمان یک خسته نباشید جانانه می گوییم و بابت زحماتی که برای استقلال با پیراهن آبی رنگش کشیده، تشکر میکنیم.
همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای بچه غول دوست داشتنی استقلال به امید آنکه دوباره وی را با پیراهن شماره 5 آبی پوشان ببینیم لحظه شماری میکنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 2 / 1393برچسب:فصل نقل و انتقالات,حنیف عمران زاده,استقلال, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com